Stichting Plotsdoven en Laatdoven

Plotseling doof? Toenemend slechthorend? Toenemend gehoorverlies? Laatdoof? Ernstig slechthorend? CI? De Stichting Plotsdoven behartigt de belangen van mensen die plotseling of meer geleidelijk doof zijn geworden. De Stichting Plotsdoven verstrekt informatie over plots- en laatdoofheid, bevordert onderzoek op het gebied van plots- en laatdoofheid, organiseert landelijke en regionale activiteiten, heeft contactpersonen en geeft een kwartaalblad uit.

OVERVIEW

The site stichtingplotsdoven.nl presently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have inspected twenty pages within the web page stichtingplotsdoven.nl and found one hundred and eleven websites interfacing with stichtingplotsdoven.nl. There is two social media platforms linked to stichtingplotsdoven.nl.

STICHTINGPLOTSDOVEN.NL TRAFFIC

The site stichtingplotsdoven.nl is seeing a fluctuation levels of traffic in the past the year.
Traffic for stichtingplotsdoven.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingplotsdoven.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingplotsdoven.nl

Dovenschap - De Nederlandse organisatie voor Doven

Kies grootte van het lettertype. VN Verdrag inzake de Rechten van Mensen met Beperkingen. Onderzoek leesprofielen dove en slechthorende volwassenen. Om een antwoord te krijgen op die vraag hebben Dovenschap, GGMD. Onderzoek leesprofielen dove en slechthorende volwassenen. Oproep om input voor het UWV. Oproep om input voor het UWV. De NS maakt een gebaar.

Home - Fenac.nl

FENAC - Federatie van Nederlandse Audiologische Centra. Voor een informatief filmpje over het Audiologisch Centrum, klik hier. Voor de factsheet Ketenzorg TOS in beeld, klik hier.

De Gelderhorst

Spring naar de secundaire inhoud. Visie, missie en doelstellingen. De Gelderhorst zal halverwege 2018 haar toekomstvisie actualiseren en het meerjarenbeleid voor de komende jaren vaststellen. De Gelderhorst zoekt nog VAKANTIEKRACHTEN.

WHAT DOES STICHTINGPLOTSDOVEN.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingplotsdoven.nl Mobile Screenshot of stichtingplotsdoven.nl Tablet Screenshot of stichtingplotsdoven.nl

STICHTINGPLOTSDOVEN.NL SERVER

We caught that a lone page on stichtingplotsdoven.nl took five hundred milliseconds to come up. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
212.204.200.90

We discovered that stichtingplotsdoven.nl is employing the Apache server.

Stichting Plotsdoven en Laatdoven

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following on the web page, "KNO-arts, AC, Audicien." We noticed that the web page also said " wat nu? DVD Congres nu te bestellen." It also stated " Het hoe, wat, waarom, en wanneer van samenwerking Dovenorganisaties. Ga je mee naar het Themaweekend? Welkom bij de Stichting Plotsdoven en Laatdoven. De Stichting Plotsdoven en Laatdoven is de landelijke organisatie voor belangenbehartiging van mensen die plotseling of meer geleidelijk doof zijn geworden. Bent u doof geworden en hebt u professionele hulp nodig? Wie g." The header had plotseling doof worden as the highest ranking keyword. This keyword was followed by plotselinge doofheid, plotsdoof, and plotsdoven which isn't as urgent as plotseling doof worden. The other words the site uses is laatdoof. laatdoven is also included and will not be viewed by web crawlers.

SEEK MORE WEB PAGES

Stichting Poor Animal

Welkom bij Stichting Poor Animal. Janny en Martin Kroon uit Prinsenbeek zetten zich in voor het welzijn van zwerfdieren. Veel lieve honden uit verschillende landen hebben via hun stichting een tweede kans gekregen in Nederland. Mag langskomen bij de stichting, graag wel eerst bellen. Ben je op zoek naar een leuke hond bekijk dan ons aanbod honden.

Stichting PopSport

Pavarana - Flyin with thoughts. Pavarana - Single drug mama. Red Coda - Tracking The Red Lines. Mellow Rides on a Bike. Winston - Until Your Eyes are Open. Thrashcan - Im a Psychoman. Wesley Boer - Steeds Bedrogen. Malicious Monkeys - Die Monkey Die. Flashbag - Ones Upon a Time. Flashbag - This is my Way. Skyway Avenue - Two Sides. Skyway Avenue - Be With You. Pavarana - The Damage Inside.

Home - Stichting Present

Ervaar hoe een paar uur van je tijd een groot verschil kan maken in het leven van een ander. Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je. Dit is ook vakantie! .

Stichting Prisma Activiteiten voor jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking

Activiteiten voor jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking. Bekijk clubs and cursussen bij jou in de buurt. Maatjesproject Oost interview Andries en Jennifer. Lees het artikel uit de IjOpener.